سس هزار جزیره 350گرم شیلتون

سس هزار جزیره 350 گرم

ترکیبات
روغن مایع گیاهی
تخم مرغ
سرکه
خیارشور
شکر
رب گوجه فرنگی
نمک تصفیه شده خوراکی
سبزیجات معطر
پودر خردل
قوام دهنده
اسیدلاکتیک
بنزوات سدیم
سربات پتاسیم
آب
ترکیبات
Vegetable Oil
Egg
Vinegar
Pickled Cucumber
Sugar
Tomato Paste
Salt
Herbs
Mustard Powder
Stabilizer
Lactic Acid
Sodium Benzoate
Potassium Sorbate
Water
  • انرژی (71/88 کیلوکالری) 100%
  • قند (0/95 گرم) 100%
  • چربی (7/69 گرم) 100%
  • نمک (0/16 گرم) 100%
  • اسید های چرب ترانس (0 گرم) 100%
شماره پروانه ساخت 56/18709
کم متوسط زیاد
  • Energy (30/6 Kcal) 100%
  • Sugar (0/95 g) 100%
  • Fat (7/69 g) 100%
  • Salt (0/16 g) 100%
  • Trans (0 g) 100%
شماره پروانه ساخت 56/18709
کم متوسط زیاد
توضیحات :

تاریخچه سس هزار جزیره

نام سس هزارجزیره از مجمع‌الجزایری به همین نام در مرز کانادا و آمریکا گرفته شده است.

این منطقه شامل 1864 جزیره کوچک و بزرگ در رودخانه سینت لارنس است که به طول 80 کیلومتر در مرز دو کشور امتداد دارد. ماجرای شروع تولد سس هزارجزیره به اوایل قرن باز می گردد، اما از دهه‌ی پنجاه میلادی، سس هزارجزیره را دیگر می شد در تمام رستوران‌های آمریکایی و کانادایی پیدا کرد.

ترکیبات

سس هزار جزیره، یک سس بر پایه مایونز است و در طول زمان بسته به ذائقه مردم در کشورهای مختلف تغییراتی داشته است. با این همه، ترکیباتی که به طور قطع می‌توان در آن یافت شامل روغن مایع گیاهی، تخم مرغ، سرکه، خیارشور، شکر، رب گوجه فرنگی، نمک تصفیه شده خوراکی، سبزیجات معطرو پودر خردل می باشد.

ویژگی ها

یکی از ویژگی های این سس که مخصوص سالاد و ساندویچ است، به‌کارگیری سبزیجات و صیفی جات خردشده‌ی خام مثل پیاز، خیارشور و جعفری در آن است. پیاز علاوه بر دارا بودن ویتامین C و آنتی اکسیدان، حاوی ترکیباتی است که خاصیت ضدالتهابی دارد و موجب تقویت کلاژن‌سازی در پوست می‌شود همچنین جعفری نیز حاوی میزان خوبی از آهن و اسید فولیک است که می‌تواند نقش موثری در سلامت بدن انسان داشته باشد.

 

سس هزارجزیره شیلتون

 

 

موارد مصرف

سس هزار جزیره شیلتون به طور استثنایی همه کاره است و معجزه می کند و آن را به همراهی عالی برای طعم دادن به غذاها و مزه‌دار کردن آن‌ها تبدیل می کند. امروزه تقریبا برای تمامی ساندویچ‌های مختلف، مرغ گریل و کبابی، بسیاری از سالادها، غذاهای گوشتی همچون استیک و حتی سیب ‌زمینی سرخ‌ شده به شما حق انتخاب سس هزار جزیره به‌عنوان چاشنی داده می‌شود.

ویتامین ها

سس هزار جزیره حاوی مقادیر کمی کلسیم، منیزیم، آهن، فسفر، سلنیوم، تیامین، کولین و ویتامین E است. همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین K، ویتامین A، لیکوپن، بتاکاروتن، پتاسیم و سدیم است. این سس به ازای هر 2 قاشق غذاخوری 107 میلی گرم پتاسیم و 962 میلی گرم سدیم دارد. با استفاده از سس هزار جزیره شیلتون طعم شگفت انگیزی به غذاها و سالادهای خود ببخشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *