سس مایونز چیلی 350 گرم

سس مایونز چیلی 350 گرم

ترکیبات
روغن مایع گیاهی
تخم مرغ
سرکه
شکر
نمک تصفیه شده خوراکی
گرانول چیلی
قوام دهنده
پودر خردل
اسید لاکتیک
بنزوات سدیم
سوربات پتاسیم
آب
ترکیبات
Vegetable Oil
Egg,Vinegar
Salt
Chili Granule
Stabilizer
Mustard Powder
Lactic Acid
Sodium Benzoate
Potassium Sorbate
Water
  • انرژی (62/25 کیلوکالری) 100%
  • قند (0/87 گرم) 100%
  • چربی (6 گرم) 100%
  • نمک (0/22 گرم) 100%
  • اسید چرب ترانس 0 100%
شماره پروانه ساخت 56/19966
کم متوسط زیاد
  • Energy (62/25 kcal) 100%
  • Sugar (0/87) g 100%
  • Fat (6 g) 100%
  • Salt (0/22 g) 100%
  • Trans Fat (0 g) 100%
شماره پروانه ساخت 56/19966
کم متوسط زیاد
توضیحات :

سس مایونز چیلی شیلتون چیست

سس مایونز چیلی شیلتون از بهترین سس‌ های خوراکی است که با ترکیب موادی مانند تخم مرغ، سرکه، روغن و ادویه‌ های مختلف تولید می‌ شود. همچنین در ترکیب این سس، از فلفل چیلی استفاده می‌ گردد که وجود این فلفل طعم این نوع سس را تند می‌ نماید. این سس برای انواع ساندویچ‌ ها، غذاها و سالادها نیز قابل استفاده است. اما اغلب با غذاهای سرد مثل ماهی یا ساندویچ‌ های سرد مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این سس طبعی گرم دارد و در غذاهای مکزیکی به وفور استفاده می‌ شود.
از لحاظ کالری نیز باید عنوان شود که سس مایونز چیلی شیلتون در هر ۱۵ گرم، حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ کالری دارد. البته میزان کالری این نوع سس، با توجه به برند و ترکیبات مواد اولیه متغیر است. اما برای اطلاع دقیق‌ تر از میزان کالری سس مایونز چیلی، بهتر است که به برچسب محصول نیز توجه کنید. مهد پیدایش این نوع سس کشور فرانسه است و این محصول اولین بار به دست آشپزهای معروف فرانسوی تولید شده است. بنابراین سس مایونز چیلی که از سس‌ های پرطرفدار در سراسر جهان است اصالت فرانسوی دارد.

 

انواع سس مایونز چیلی

سس مایونز چیلی جزء سس‌ هایی است که تنوع بالایی از لحاظ میزان تندی دارد که ما در ادامه، به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.
سس مایونز چیلی تند: این نوع از سس مایونز حاوی مقدار بسیار زیادی فلفل چیلی و فلفل قرمز تند است که طعم آن بسیار تندتر از انواع سس مایونز چیلی می‌ باشد.
سس مایونز چیلی ملایم: در ترکیب این نوع از سس مایونز چیلی، مقدار کمتری فلفل چیلی اضافه شده است و برای افرادی که طعم تند ملایم‌ تر را ترجیح می‌ دهند، مناسب می‌ باشد.
سس مایونز چیلی با ادویه‌ های مختلف: تولید کنندگان سس مایونز چیلی، با ترکیب نمودن برخی ادویه‌ جات اضافه مثل نعنا یا سیر به سس مایونز چیلی طعم و مزه آن را منحصر به فرد می‌ نمایند.
سس مایونز چیلی با طعم ملل: این نوع سس مایونز دارای مدل‌ های مختلف مکزیکی و تایلندی است که با ترکیبات خاص از ادویه های معطر تولید می‌ شود. تنوع در این نوع سس مایونز این امکان را فراهم می‌ نماید تا افراد با هر نوع ذائقه ای، بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

 

در ترکیب سس مایونز چیلی شیلتون ویتامین‌ های مختلفی از جمله ویتامین‌ های گروه B و D وجود دارد. این خوراکی سرشار از انواع مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، آهن، پتاسیم و فسفر است. ویتامین‌ های موجود در این نوع سس مایونز، سبب تقویت دستگاه عصبی بدن شده و استرس را کاهش می‌ دهند. ویتامین‌ های گروه ب در این خوراکی، به تحریک رشد موها و کاهش ریزش آنها نیز کمک بسیاری می‌ نمایند. مصرف معقول و به اندازه این محصول سبب کاهش چین و چروک‌ های پوستی شده و به جوانسازی پوست هم کمک می‌ نماید.
ضمن اینکه سس مایونز چیلی به دلیل دارا بودن ویتامین e رطوبت پوست را حفظ نموده و درمان آفتاب سوختگی است. سس مایونز چیلی شیلتون حاوی مقدار زیادی فلفل چیلی است که این فلفل، سبب افزایش سوخت و ساز بدن شده و از چاقی جلوگیری می‌ کند. با استفاده از سس مایونز چیلی خطر بروز بیماری‌ هایی نظیر پوکی استخوان نیز کاهش پیدا می‌ کند، زیرا این خوراکی سرشار از کلسیم است.

 

خواص سس مایونز چیلی

 

سخن پایانی

سس مایونز چیلی شیلتون از برندهای معروف سس مایونز است، این نوع سس که با ترکیب سرکه سفید، پودر سیر، فلفل چیلی، زرده تخم مرغ و روغن‌ های گیاهی تهیه می‌ شود از سالم ترین نوع سس ها برای استفاده است. این سس دارای طعمی خاص است، از این نوع سس مایونز برای تهیه انواع فست فودها و غذاهای گوشتی نیز استفاده می‌ شود. اگر شما هم به دنبال سس مایونزی هستید که با مصرف آن، اضافه وزن پیدا نکنید و بدنی سالم داشته باشید پیشنهاد می‌ کنیم که سس مایونز چیلی شیلتون را انتخاب نمایید.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *